zaterdag 15 oktober 2016

Nieuw onderdeel

Hey ik ga een nieuw blog introduceren Traveling in a wheelchair. Ik reis veel en ik zit in een rolstoel, want ik heb een spierziekte. Dit houd in dat ik gewoon wat minder sterk ben dan jullie allemaal. Maar in ieder geval ik ben op werkweek geweest (komt later een post over!) en daarbij zijn we veel met openbaar vervoer geweest. Alleen de 4 van de 5 bussen waren kapot waardoor de kleine plank er niet uit kwam. Maar ook al die dingen die kunnen maar waar mensen gewoon geen rekening mee houden, en mensen die in een rolstoel zitten die willen weten hoe 't allemaal in z'n werk gaat, hoop ik te kunnen helpen, en meer inzicht te kunnen geven. Want echt heel veel kan gewoon, je moet gewoon creatief zijn. Maar als je niet durft dingen uit te proberen blijf je echt een beetje hangen, en ik hoop dat als die mensen zien dat ik 't kan en gewoon doe, dat zij 't ook kunnen! Dat is het doel van mijn nieuwe blog (Ik ga niet stoppen met deze hoor!), maar ken jij mensen van wie jij denkt hé dit is wel wat voor hun, spreidt dan vooral de link!

(www.travelingwithawheelchair.blogspot.com)

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten