dinsdag 9 augustus 2016

De Fashion rules


Heyy,

Girllsss Hoe gaat het? Hier super! Geniete van de vakantie en dat me boeken nog niet zijn aangekomen whoop whoop

Toen me nicht en ik klein waren hebben we Fashion rules geschreven! Vet grappig om die later terug te vinden! Dit waren ze........

  1. Mannen mogen geen te strakke broeken dragen. Eigenlijk maakt dit tegenwoordig niet meer uit, iedereen draagt maar lekker waar hij of zij zich goed in voelt! But guys stay away from leggings
  2. Géén sokken in sandalen (of slippers). Dit is nog steeds een no go!
  3. Géén kniekousen tot je knieën. oeps dit heb ik laatst wel gedaan! We waren op het strand en me bikini was nog nat dus ik wilde me broek niet aantrekken maar het was wel koud. Dus in plaats van een broek me vaders sokken tot me knieën opgetrokken haha
  4. Als je een kleurrijke/drukke broek aan hebt, moet je een rustig T-shirt aan. Dit kan e/v/t ook maat geen aanrader
  5. Géén witte panty aan doen in de zomer. Tuurlijk wel girl! Wit is helemaal in
  6. Géén stippelbroek met een stippel T-shirt tegelijk aan hebben. No go
  7. Kleed jezelf nooit helemaal in het geel (zo zie je er uit als spongebob). HAHAHAHA hup
  8. Niet te veel paars! Behalve op paarse vrijdag ofcourse
  9. Géén XXL maat groter dan jouw maat. Ik hou van XXL dingen, what was I thinking?

Maar vooral draag wat jij  leuk en lekker vind!

XXX Anna en Rosa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten